Magyar
line
English Deutsch France
RólunkKapcsolatArunachalaVersFotók Hírlevél GYIK


Foglaltsági naptár ›
Ajánlatkérés ›

Arunachala logo Studio
Mozgástechnikai foglalkozások AS-klub programok Terápiás kezelések Masszázs technikák

Kismama Jóga

 

Szeretnéd jól érezni magad a bőrödben és nem akarsz lemondani a mozgásról a várandóság alatt sem? Gyakorló jógázó vagy és tudatosan szeretnél felkészülni, miközben a babádat is biztonságban tudhatod? Vagy csak most találtál ránk és lenne kedved kipróbálni, akkor gyere el, és csatlakozz. Betöltött 14. héttől bármikor csatlakozhatsz és egészen a szülésig járhatsz hozzánk.

 

A jóga egy nagyon ősi tudomány, amit hosszú évszázadok alatt tapasztalatok útján tökéletesítettek. Az egész nagy rendszernek egy speciális, különálló részét képezi a kismama jóga. Célja a test és a lélek egészségének és kiegyensúlyozottságának megőrzése, valamint a szülésre való felkészülés.

 

Egy foglalkozás 90 percig tart. Az első 10 perc a ráhangolódásról szól. Befelé vezetjük a figyelmünket önmagunk és a baba irányába. A zajos, nyüzsgő életünkből egy kicsit kilépve megpihenünk. Majd a bemelegítés, valamint az „ászanák” a testgyakorlatok következnek. Ezek javítják a keringést, az izmok erejét és rugalmasságát, lazítják a csípőizületet, fejlesztik az egyensúlyérzéket stb. Majd a gátizomtorna következik. A gátizmok edzése és rugalmasságának fokozása elengedhetetlenül fontos a várandóság alatt. A jól kondicionált gát könnyebben tágul a szülés alatt, és gyorsabban regenerálódik. A gyakorlás mindössze napi 10 percet igényel, de akár órákkal megrövidítheti a vajúdást. Ezen kívül egyéb, nemkívánatos betegségeket is megelőzhetünk vele, mint az aranyér vagy az inkontinencia problémák. Ezek után a légzőgyakorlatok következnek, melyek során nem csak a mama, de a baba is folyamatosan elsajátítja a helyes légzésmintát, ami nélkülözhetetlen a megfelelő oxigén ellátás szempontjából. Ezen kívül fájdalomcsillapító, kiegyensúlyozó és feszültség oldó légzéstechnikákat tanulunk. Az óra végén egy hosszabb relaxáció következik, mely során felvesszük a kapcsolatot a babával, és vele együtt pihenünk. Ez a pihenés ugyan olyan nyugtatóan és frissítően hat, mint a mély alvás, és bár nem helyettesítheti azt, segíthet a mindennapi feszültségekből és álmatlanságból adódó fáradság megszüntetésében.

 

Szánj magadra másfél órát és meglátod, kamatostól megtérül!



Desits Andrea

Kismama Jóga oktató




Ugrás a 'RÉSZVÉTELI DÍJ' -hoz >>




Ez a weboldal cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. További info.